Spotkanie informacyjne dla beneficjentów Infrastruktury bibliotek

Do 16.08.2022
godz. 12:00 za pośrednictwem platformy Zoom
Po zakończeniu procedury odwoławczej od wyników 2. naboru wniosków do „Infrastruktury bibliotek 2021-2025” Instytut Książki organizuje spotkanie informacyjne dla nowych beneficjentów.

Spotkanie odbędzie się 16 sierpnia br. o godz. 12:00 za pośrednictwem platformy Zoom.

Przebieg spotkania

W trakcie spotkania pracownicy IK przypomną najważniejsze zagadnienia regulaminowe, przekażą informacje dotyczące realizacji zadania (w tym te dotyczące wypłaty dofinansowania), postarają się odpowiedzieć na pojawiające się pytania i wątpliwości. W spotkaniu mogą wciąć udział nie tylko bibliotekarki i bibliotekarze, ale również pracownicy urzędów gmin czy przedstawiciele władzy samorządowej. Instytut Książki zachęca do udziału w spotkaniu także beneficjentów poprzedniego naboru, którzy nie mieli okazji czy możliwości uczestniczyć w spotkaniach tego typu.

Chcemy, żeby spotkanie było szansą na wymianę doświadczeń, planowany jest czas na swobodną dyskusję.

Zgłoszenie udziału

Chętni do udziału w spotkaniu (online) powinni przesłać zgłoszenie na adres: e.gasior@instytutksiazki.pl – wystarczy wysłać wiadomość o temacie „Zgłoszenie – spotkanie dot. Infrastruktury bibliotek 2021-2025”.